skuteczna reklama na płaskiej powierzchni

Jak przygotować skuteczną reklamę na płaskiej powierzchni?

Nie tylko ekspozytory czy inne formy reklamy 3D się sprawdzają, gdyż bardzo skuteczna może być reklama na płaskiej powierzchni. Mamy tu na myśli zarówno te stosowane w lokalach użytkowych, jak i wykorzystywane na zewnątrz. W dzisiejszym poradniku dowiecie się, jak przygotować skuteczną reklamę na płaskiej powierzchni.

Druk na folii monomerycznej czy polimerowej – wybór materiału na reklamę ma znaczenie

Bez wątpienia firma powinna wykorzystywać różne sposoby reklamowania swoich usług i jedną z nich jest reklama na płaskiej powierzchni. W tym przypadku wykonuje się nadruk na folii samoprzylepnej. Do wyboru są różne rodzaje folii i trzeba wiedzieć, że różnią się one pod względem trwałości. Druk na folii polimerowej jest trwalszy od druku na folii monomerycznej. Ponadto w przypadku takiego druku folia jest wyposażona w lekkie przetłoczenia, dzięki temu sprawdza się także na nierównym podłożu. Z kolei monomeryczna nie ma przetłoczeń i jest to typowa folia na płaskie i równe powierzchnie.

Gdzie można stosować reklamę na płaskiej powierzchni?

Wystarczy zastanowić się nad tym, gdzie mamy powierzchnie płaskie i czy w takim miejscu reklama może się sprawdzić. Na pewno w restauracji taka reklama może znaleźć się nawet na stolikach. Oczywiście trzeba zastanowić się w tym przypadku dwa razy, bo taka dekoracja będzie trudna do usunięcia. Reklama może znaleźć się także na blacie w firmowej recepcji albo na płaskiej powierzchni lady. Oczywiście taką reklamę można zastosować także na szybie czy to lokalu użytkowego czy samochodu dostawczego, choć oczywiście w drugim przypadku folia powinna być dodatkowo chroniona przed zmiennymi czynnikami atmosferycznymi. Nadruk na folii będzie trwalszy jeśli zastosuje się dodatkowo laminowanie. Będzie chronić zarówno przed wyblaknięciem, przetarciem się treści, jak i wilgocią. Klejoną reklamę można zastosować także na schodach. Drukowanie na folii przyda się także do wykonania szyldu na drzwi restauracji czy sklepu.

druk

Jak powinna prezentować się reklama pod względem graficznym?

Skoro już znacie możliwe zastosowania druku na folii, to czas zastanowić się nad tym, jak powinna prezentować się taka reklama. Aby była skuteczna na pewno musi być czytelna i zauważalna. Zatem rozmiar płaskiej reklamy należy dopasować odpowiednio do wybranej powierzchni. Istotne znaczenie ma oczywiście wielkość i rodzaj czcionki i najlepiej sprawdzają się najbardziej wyraźne treści wykonane drukowanymi literami. Oczywiście ważne jest też tło. Ważne by kolor czcionki i tła ze sobą kontrastowały. Jeżeli na reklamie umieszczacie grafikę, to nie powinna ona zdominować treści. Ciekawie może prezentować się reklama w formie komiksu, zwłaszcza na blatach, ale w tym przypadku konieczne jest zweryfikowanie czy treść widoczna w chmurkach będzie widoczna dla każdego. W tym przypadku w końcu strona graficzna nawiązująca do treści także ma ogromne znaczenie. Można również zdecydować się po prostu na logo firmy i hasło reklamowe.

Jaka treść może przyciągnąć uwagę przechodzących osób?

Specyficzna jest reklama na schodach, ale można je wykorzystać tworząc treść reklamy, np. „Masz tylko 3 kroki do zdrowego jedzenia”. Tak może zareklamować się restauracja z menu typu fit przed wejściem, gdzie znajdują się 3 stopnie. Jednocześnie owo hasło, choć proste można wykorzystać także w innych nośnikach reklamy. Przy zamówieniu w sieci jedzenia z dowozem owe 3 kroki to wybranie menu, opłacenie zamówienia i jego odbiór. Taka reklama sprawdzi się też w gazecie, w końcu wystarczy wykręcić numer, złożyć zamówienie, a potem je odebrać. W ten sposób można bawić się tworząc treści reklamowe w różnych branżach. Chodzi o pozytywne skojarzenia, ale i skłonienie odbiorcy do działania. Treści reklamowe także na powierzchniach płaskich zawsze powinny zawierać call to action.

Reklama na płaskiej powierzchni powinna być oczywiście profesjonalnie wykonana. Zatem gdy już wymyślisz hasło i grafikę, to zleć wykonanie projektu grafikowi z doświadczeniem, aby przyciągał uwagę swoją treścią, a nie kiepskim wykonaniem. Oczywiście nie musimy chyba wspominać, że reklama nie może zawierać błędów.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij